ӨЗГЕРТУ ШЫҒЫНДАРЫ: МЫҢДАҒАН ҚАЗАҚСТАНДЫҚТАРҒА ТАНЫМАЛЫ «САМАЛ» СУЫ НАРЫҚТА 10 ЖЫЛДЫҒЫН ТОЛЫҚ РЕБРЕНДИНГПЕН БЕЛГІЛЕЙДІ


2010 жылы құрылған Keremet Su SKE компаниясы бөтелкедегі суды өндіру, жеткізу және сату саласындағы көшбасшылардың бірі болып табылады. 10 жыл бойы Бренд Қазақстан нарығында ғана емес, одан тыс жерлерде міңсіз беделге ие болды. «Worldfood» және «Интерфуд» қазақстандық конкурстары мен дәм татудан бірнеше рет иегері. Францияда, Париж қаласында «Жоғары сапалы тауарлар мен қызметтер» номинациясында жеңімпаз атанып халықаралық танымалы болды, «СЕИН қауымдастығының алтын медалі» құрмет белгісімен марапатталды.

«Бәрі ағады, бәрі өзгереді, біз заманнан қалыспауымыз керек. 10 жыл бұрын біз кірген нарық халықаралық үрдістер мен Брендтің жаңа даму стратегиясына лайық болуды талап етеді. Біздің өнім атауы мен сапасы саласындағы құндылықтар өзгеріссіз қалады. Бес деңгейлі су тазарту жүйесімен жабдықталған қазіргі заманға сай жабдық біздің клиенттерге дәмнің жоғары стандарттарына кепілдік береді. «Самал» өмірінің жаңа кезеңі оны дамуына және соңғы тұтынушыға одан сайын бағдарлануға көзделген. Өткен жылы біз шағын форматтағы су өндірісін іске қостық, ескі бірікпеген фирма стилі біздің жаңа стратегиямыздың мақсаттарына және позицияларымызға толығымен сәйкес келмеді. Ребрендинг саналы қажеттілігіне айналды ».

Сәуір айының басында «Самал» суы өз сатып алушылар алдында жаңа бейнесінде пайда болды. Дизайндағы өзгерістер логотипі, фирмалық стиліне және брендінің www.swr.kz веб-сайтына әсер етті. Жаңа дизайн — жас және серпінді дамыған компания имиджіне сәйкес келетін Брендтің ішкі компонентінің жеке қасиеті.

Самал қазақ тілінен «бриз, салқын жел» деп аударылған. Жаңа логотип визуалды жеңіл қабылданады және жарқын өмір салтын ұсынады. Ол белсенді ұстанымды таңдаған, спортқа және салауатты өмір салтына ерекше назар аудара отырып күнделікті жаңа және жарқын әсерлерге ашық адамдарға бағытталған.

Логотипте қолданылған қызыл түс өзіне және өз күшіне сенушілікті білдіреді. Таңдалған шрифт, ұстамды және минималді, өнімнің сатып алушылар алдында адалдығы — «еш артықтығы жоқ» — Бренд өнімі сияқты. Табиғи жеңілдік бейнесі мен мақсатты аудиторияның өмірлік құндылықтарын біріктіре отырып, Компания мен әзірлеуші тобы Брэнд атауындағы балғындықты көрімдеуге жеткізе алды .

«Шөлдегенде — сіз су ішесіз.

Өзіңізді шынайы сергіккін келсе,

Бұлттардың дәмін, мұз шыңдарыңдағы ғасырлық суығын,

Мұздықтардың ырғағын сезініп

Тау өзендерінін ағымына қосылу — сен Samal ішіп тұрсын !

Самалдың қалай сергітетіңдігін көріңіз!»

Оставить комментарий

*